هندانوویچ: اینتر به شروعی تازه نیاز داشت

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - سمیر هندانوویچ، دروازه بان اینتر معتقد است که تیمش پس از قرار گرفتن در رتبه نهم سری آ، در فصل گذشته، به شروع مرحله ای تازه نیاز داشت.

هندانوویچ در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا عنوان کرد: "صادقانه بگویم، من فکر می کنم که ما یک سال مانند این را نیاز داشتیم. این فصل برای شروع و ساخت تیم از ابتدا مفید بود. این فصل هدف ما اینست که بتوانیم سهمیه اروپایی را بدست آوریم."

هندانوویچ در مورد نتایج قابل قبول اینتر در ابتدای فصل نیز گفت: "یک فصل طولانی را در پیش رو داریم و باید بر روی زمان حال، فردا و پس فردا و... تمرکز کنیم. من نمی توانم بگویم که تا کنون چگونه بوده ایم اما می توانم بگویم که روز به روز در حال پیشرفت هستیم. ما فقط چند بازی را در این فصل انجام داده ایم اما نکته اصلی این است که ما به عنوان یک تیم، فکر می کنیم. هنوز در شروع کار قرار داریم بنابرین چیزی در حال حاضر وجود ندارد. من فکر می کنم چیزهای زیادی را در سه بازی پیش رویمان برابر فیورنتینا، کالیاری و رم فرا خواهیم گرفت. "

هندانوویچ در پایان در مورد خط دفاعی تیمش که تا کنون فقط 1 گل را دریافت کرده است، گفت: "اگر خطر کمی دروازه ما را تهدید می کند نتیجه کار همه تیم است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:29 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2037
بازدید کل : 30364
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1